43
mezun-agi

1773 İTÜ

İTÜ Rektörlüğü Kurumsal Kimlik ve Logolu Tasarım Ürünleri Komisyonu tarafından, Üniversitemizin mühendislik, mimarlık ve konservatuar alanlarındaki öncü yaklaşımına uygun sanatsal  bir anlayışla tasarlanan ürünlerin yer aldığı  1773 İTÜ SATIŞ MEKANI  Mayıs 2012 tarihinde Ayazağa Yerleşkesi’nde faaliyetine başlamıştır.

Üniversitemiz öğrencilerinin, mezun ve mensuplarının bağını güçlendirmek ve bu güçlü bağın genç nesil İTÜ’lülere “BURS” olarak ulaşmasını sağlamak amacıyla İTÜ Rektörlüğü tarafından başlatılan bu projede konsept geliştirme ve ürün tasarımı Rektörlük Kurumsal Kimlik ve Logolu Ürün Komisyonu tarafından yapılmaktadır.

1773 İTÜ SATIŞ MEKANI